پیام دایکندی

دایکندی یعنی سرزمین دلیر مردان

پیام دایکندی

دایکندی یعنی سرزمین دلیر مردان

بی توجهی خانم مرادی در عرصه ی انکشاف ، فرصت ها ی بازسازی و انکشاف را در دایکندی ازبین می برد

در این دو ماهی که از آغاز به کار معصومه مرادی در ولایت دایکندی گذشت، ایشان بر خلاف وعده ها و حرف هایی که زده است، هیچ اقدامی قابل قبولی در حوزه انکشاف و بازسازی... 

 

نویسنده: محمد فروغی

، و امنیت صورت  نداده است، و گزارشها حکایت از توقف کلیه­ی پروژه های نیمه تمام در این ولایت دارد،

خانم مرادی و حامیان هم حزبی اش مانند علی اکبر جمشیدی بارها وعده هایی برای انکشاف به مردم داده اند، از جمله آقای جمشیدی در کنفرانس حمایت از خانم مرادی در کابل، به مردم گفت که: سفارت آمریکا، انگلیس و جاپان و ... به خانم مرادی وعده داده است که در صورت خانم مرادی والی، ولایت دایکندی گردد چندین پروژه ی کلان را در سطح ولایت دایکندی اجرا می نماید، اما اکنون با گذشت بیش از دوماه نه تنها هنوز شاهد عملی شدن هیچ کدام از آنها نیستیم بلکه طرحها و پروژه های نیمه تمام نیز متوقف شده است، نا امنی ها، یأس و نا امیدی مردم هروز بیشتر می شود، این در حال است  که بسیاری از حامیان خانم مرادی بار ها ادعا کردند که ایشان بسیار توانمند و مدبّر است اما ما همچنان شاهد ضعف و بی تدبیری او  در این ولایت هستیم ، وضعیت فعلی این ولایت بسیار وخیم و اسفناک می باشد .

بسیاری از مردم این ولایت از برنامه های انکشافی خانم مرادی و بی توجهی های  ایشان در امور بازسازی دایکندی نا امید شدند. و آنان می گویند که با و­جود ظرفیت های موجود، کمترین اقدامی از جانب وی در بخش باز سازی صورت نگرفته است و این نشان از ضعف و بی برنامگی او دارد .

سخن اخر خطاب به آقای محقق و خانم مرادی این است که وعده وشعار های تو خالی شما، گرهی از مشکلات مردم  را نمی گشاید  و درد از مردم را دوا نمی کند، لطفاً به جای شعار عمل نمایید و بیش از این به سر نوشت مردم بازی نکنید، دایکندی محروم را ، محروم تر نسازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد