پیام دایکندی

دایکندی یعنی سرزمین دلیر مردان

پیام دایکندی

دایکندی یعنی سرزمین دلیر مردان

عبدالحق شفق والی جدید ولایت دایکندی

الحاج قربانعلی ارزگانی رفت و عبدالحق شفق آمد

 

عبدالحق شفق                                        الحاج قربانعلی ارزگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

برادر بزرگوار و مجاهد توانا محترم عبدالحق شفق!

پیش از هرکس و هرچیز تقرر جنابعالی را به عنوان والی ولایت محروم دایکندی از صمیم دل تبریک گفته و از خداوند بزرگ برای تان آرزوی موفقیت و کامیابی دارم.

بدون تردید خدمت به خلق خدا آن هم مردم محرومی چون مردم دایکندی که سالیان متمادی در رنج و محنت تاریخی بوده اند، بزرگ ترین توفیق و سعادتمندی است. در مدت سه سالی  که در خدمت مردم محروم دایکندی بوده ام غیر از نیکی و راستی از آن ها چیزی دیگری ندیده ام. به همین خاطر آن ها را شایسته بزرگ ترین خدمات ممکن می دانم. با توانمندی و ظرفیتی که در جنابعالی سراغ دارم، مطمین هستم که رضایت آنان را که همانا رضایت خداوند است، بدست خواهید آورد.

گرچه عرصه کار و تلاش در دایکندی کمی متفاوت از جای دیگر و احتمالا سخت تر و دشوارتر است ولی امیدوارم که دایکندی تحت رهبری جنابعالی بیش از پیش بالنده و شکوفا باشد. اینجانب گرچه از دایکندی می روم ولی روح و قلبم با مردم دایکندی خواهد بود و تمام تجربیات و دانسته هایم را هر زمان که لازم باشد درخدمت شما خواهم گذاشت زیرا محرومیت مردم دایکندی را با تمام وجود احساس می کنم.

بار دیگر برای شما و تیم همکار تان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که دایکندی در پایان ماموریت شما بسیار متفاوت از امروز باشد.

 

الحاج قربانعلی ارزگانی

 

والی ولایت دایکندی

 

17/2/1392

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد