پیام دایکندی

دایکندی یعنی سرزمین دلیر مردان

پیام دایکندی

دایکندی یعنی سرزمین دلیر مردان

معصومه مرادی صلاحیت اداره ی ولایت دایکندی را ندارد.

عاقلانه است که سران حکومت وحدت ملی  نسبت به خواسته های مردم دایکندی بی توجهی ننمایند، چرا که...


 نویسنده: محمد فروغی

نمایندگان و بزرگان مردم ولایت دایکندی چندین بار با سران حکومت وحدت ملی دیدار کرده و خواستار این بودند تا والی قدیم ولایت دایکندی( شفق) دوباره در این پست گمارده شود، همین طور درکنار مردم دایکندی، علما، محصیلان و دانشجویان، نهادهای مدنی ،جوانان نیز بر ابقای مجدد آقای شفق تأکید می ورزند چرا که به اعتقاد همه اقشار مردم، او در طی دوسال مسئولیت خویش منشأ تحول اساسی در ولایت دایکندی بوده،به نظر آنان معصومه مرادی یا هیچ فردی دیگری ظرفیت و مدیریت ولایت تازه تشکیل مثل دایکندی را ندارد.

عاقلانه است که سردمداران حکومت وحدت ملی نباید با خواسته های مردم دایکندی بی توجهی نمایند، چرا که نارضایتی مردم در یک اجتماع منجر به منازعات گسترده می گردد، بی شک مردم در قبال سرنوشت شان خاموش نمی باشند که این أمر به صلاح حکومت و مردم در ولایت دایکندی نیست. از سوی دیگر نفس این بی توجهی توهین و اهانتی  نا بخشودنی به مردم شریف  این ولایت است.

به  استاد محقق  و استاد دانش توصیه می نایم که این مردم مستحق بی مهری ها و کم لطفی شما نیستند؛ شما باید به خواست اکثریت مردم ارج و احترام بگذارید. در غیر این صورت مردم از شما روی گردان خواهند شد و مردم را ناخواسته از خود تان فاصله ندهید؛ که  جبران اش ناممکن خواهد بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد