پیام دایکندی

دایکندی یعنی سرزمین دلیر مردان

پیام دایکندی

دایکندی یعنی سرزمین دلیر مردان

حمایت سفارت امریکا و انگلیس از معصومه مرادی والی جدید دایکندی

معصومه مرادی والی جدید دایکندی جهت تصدی چوکی پر آب و نان مقام ولایت دایکندی در پی اعتراضات ده ها هزار نفری مردم، نهادهای مدنی، علما و دانشجویان، و نمایندگان مردم در شورای ملی،متوسل به سفارت آمریکا و انگلیس شد. 

نویسنده: محمدفروغی

طبق منابع موثق،سفارت آمریکا و انگلیس حمایت مالی و مشورتی خود را از خانم معصومه مرادی اعلام داشته، اکنون او با دالرها و نقشه های سفارت آمریکا و انگلیس از طریق تطمیع و خریدن افراد فرصت طلب و سود جو و بر گزاری کنفرانس ها و متینگ های با هزینه های دلاری در هوتل های کابل سعی در تحمیل خود بالای مردم دایکندی دارد.

در خصوص ارتباط معصومه مرادی با سفارت آمریکا و انگلیس، علی اکبر جمشیدی ستانور پشین ولایت دایکندی که وی یکی از هواداران خانم مرادی می باشد در کنفرانسی که روز سه شنبه نهم سرطان1394 در هوتل الماس غرب در کابل که به منظور حمایت از والی تحمیلی دایکندی معصومه مرادی برگزار شده بود اظهار داشت:خانم مرادی در این مدت به سفارت های امریکا، انگلیس، و … رفته است که وعده های از سوی این سفارت ها دریافت کرده است. او گفت سفارت امریکا به دلیل زن بودن والی جدید، گفته است با شروع کار این والی سه پروژه مهم به دایکندی می دهد.

در پایان لازم به ذکر است که خانم مرادی بداند که؛ بدون رضایت مردم با حمایت سفارت های آمریکا و انگلیس شاید بتوانی خود را بر بالای مردم تحمیل سازی اما یقینا حکومت نمی توانی، اما امریکایی ها و انگلیسی ها از جنسیت شما و امثال شما به عنوان یک ابزار و مهره در راستایی پیاده سازی و اجرای فرهنگ فیمنستی و غربی در افغانستان استفاده و پس از تحقق اهداف خودش، شما و امثال شما را مانند یک چیز مردار و کثیف دور خواهد انداخت همان طور که دیگر  مهره های سوخته شان مانند صدام  و القاعده را دور انداخت.

همگان می دانند و می دانیم که امریکایی ها و انگلیسی ها بدنبال منافع خود در افغانستان می باشند نه حل مشکلات و بهبود افغانستان، سئوال از خانم مرادی و افراد منفعت طلب و سود جوی اطراف آن، می پرسم که آمریکای ها و انگلیسی ها از ده ها وعده ی که به دولت و حکومت افغانستان داده است به کدام یکی عمل کرده است، نه تنها عمل نکرده است که بدتر شان هم کردند به عنوان مثال گفتند که مزارع کوکنار و مواد مخدیر را نابود می سازیم ،نه تنها نا بود نساخت که امروز این بلایی خانمانسوز ده ها برابر شده که حاصل آن گرفتار شدن، بیش از سه میلیون هموطن ما در دام بالای مخدیر می سوزند و ذره ذره ی وجود شان دود می شود.

گفتند طالبان را از بین برده و امنیت را در افغانستان بر قرار می سازیم، نه تنها که طالبان را از بین نبردند و امنیت را برقرار نساختند ،امروز تحفه و سوغات دیگری را به نام پدیده ی داعش به افغانستان فرستادند، قدرت طالبان را هم چندین برابر ساختند، که نتیجه آن جنگ  و نا امنی در اکثر ولایات کشور می باشد؛ خلاصه کلام این که آمریکایی ها و انگلیسی ها دشمن مردم افغانستان می باشند و هرکسی که دست به دست آنان بدهند انان نیز دشمن مردم ما خواهند بود. محض اطلاع به خانم مرادی و اطرافیان شان متذکر می شوم، که بدانند امریکایی ها و انگلیسی ها نیز در وعده شان نسبت به شما هم وفادار  وصادق نخواهند بود. مردم با شعور و فهیم دایکندی نیز می دانند که آمریکایی ها و غربی ها نسبت به  مناطق هزاره نشین در عرصه ی انکشاف به عدالت و انصاف برخورد نکرده و نمی کنند،مگر سهم مناطق هزاره نشین در طی 14 سال گذشته از میلیارد ها دلاری که در افغانستان به وسیله ی دونر های خارجی و غربی سرازیر شد،چه مقدار بوده است؟!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد